Sunday, 10 April 2011

::Siapa yang cakap ??::

Saya call awak untuk ambil tahu pasal awak. 
Kalau awak cakap baik-baik memang nak keluar jumpa awak dah. Memang nak pergi MidValley nak tengok ada Pameran Pengantin kat sana. Tapi awak dah sergah saya pulak dan cakap macam-macam , macam saya tak ambil peduli pulak.. 

Awak demam update kat facebook boleh, saya tahu pun dari situ..Kalau saya demam, awak orang yang saya sms dulu tau..walaupun awak cuma nasihat minum air banyak-banyak je. Hello...siapa yang tak ambil peduli pasal siapa. Siapa cakap yang hari sabtu n ahad memang dah sibuk dengan kelas.. Siapa yang cakap gaji banyak untuk kerja dua hari je dalam seminggu n rasa bersalah kalau saya datang.. Siapa yang cakap tak nak keluar semalam. Semalam setahu saya kita tak de cakap kat telefon langsung tau.. Hari jumaat ada lah..Tarikh dah semakin dekat, siapa kata saya tak peduli. Saya banyak tengok tengok tempat dan cari idea, bila saya tanya awak, awak selalu kata terserah la mana yang baik..Memang lah saya selalu tukar tukar warna, tukar tukar tempat..tapi awak tak kisah pun saya tukar tukar sebab awak memang tak kisah pun..apa-apa pun boleh..bila saya buat keputusan, cakap tak tanya pendapat awak pun..bila saya tanya bagus ke tak awak cakap terpulang la..TAK PAHAM LAaa

Sedih tau bila jadi camnie..Bukan awak seorang je tau yang hidup susah kena tanggung keluarga. Orang lain pun sama..Yang berbeza cara penerimaan orang tu terhadap cabaran yang dia terima..Tak der niat pun nak tulis kat sini pasal benda ni tapi saya nak cakap kat awak..

*_* Saya memang kisah dengan semua yang awak cakaP *_*

No comments:

Post a Comment