Friday, 7 January 2011

::Gombak @ Sg. Besi @ Putrajaya::


Aaarrghhh..tensyen..tensyen..dah ada posting tapi tempat tak der lagi...Buat sementara ni aku masih lagi ulang alik dari gombak ke Sapura @ Mines..Dalam hati ni dah menjerit jerit dah aku nak keluar rumah..Aku nak pergi sewa rumah kat luar laa..Nak hidup bujang ..hehe..tapi banyak  betul benda nak kena fikir...bab sewa rumah no hal..bab house mate tu yang aku peningkan..ish ish...@_@

Since aku ditugaskan di Sapura @ Mines tue..Aku rasa nak sewa di Taman Sungai Besi Indah je. Dekat sikit.Dalam masa 15 minit dah sampai opis...Dapat elak kesesakan di jalan jugak...Parking pun tak yah rebut rebut..i like..tapi x der partner plak..sesorang jer kat sini..Dalam hati kalau duduk sesorang pun best jugak..Rumah dah jumpa dah. Sebuah condo. Sewa dalam RM600 sebulan,fully furnished dan internet free..yiiieehhhaaa..bab tu aku paling aku suka. 5 minit je jalan kaki pergi Mines Mall. Tapi awal awal dah kena warning ngan mama, ' Ko jangan ngada ngada nak duduk sorang yer, ko tu anak dara,apa-apa jadi nanti saper nak jawab'..huhu..punah impian..

Sewa kat putrajaya je lah..walaupun jauh sama je macam duduk kat rumah tapi kat sana ada kawan-kawan.. Tak der la rasa terasing sangat ye tak...Aku memang suka duduk kat rumah tapi memandangkan umur aku dah 26 tahun 9 bulan ( lagi 3 bulan jer lagi nak masuk angka baru ni) @_@ .. Aku nak duduk rumah sewa jugak..apa nak jadi jadi la...Akhir minggu ni aku pasti akan dapat sebuah rumah sewa..Pasti...

No comments:

Post a Comment