Sunday, 9 January 2011

::Gombak@ Sg. Besi @ Putrajaya Part 2 ::

Haaa. Macam yang aku janjikan pada diri aku sendiri minggu lepas, by the end of the week aku pasti akan mendapat at least sebuah bilik untuk disewa. Selepas aku temankan Mr Hatiku join 'Cabaran Catur Bistari 2010/2011' di PICC, Putrajaya semalam, ( nanti aku citer pasal ni kat entry lain ya (,")), aku pun straight terus masuk ke highway Sungai Besi menuju ke Mines..bukannya reti jalan sangat pun..main redah ajer..huhu..belum beli GPS lagi...cemburu melihat mereka yang sudah ada GPS -_- ...

Ish..kenapa nampak macam pelik semacam je jalan nie.?? Betul ker aku ikut jalan ni ?? Signboard mana ??

Alih alih aku nampak bunting cakap Highway Lekas.. @_@ ...

Highway lekas bukan nak masuk ke Nilai dah ker ?? Tempat pertama aku stop, Petronas..kasi minyak kereta penuh dulu...pam tayar kereta dulu...cucuk duit dulu untuk bayar tol nanti...persiapan kalau kalau sesat sampai seremban..huhu..ye lah..adik - adik aku pun cakap ' Kak Mira ni kalau tak sesat tak sah !!! ' Tapi alih alih kalau diorang sesat, aku juga yang jadi rujukan diorang tau... ^_^ bangga...

Aku nak pergi apartment yang kat sebelah kanan, tapi aku tak jumpa jalan straight direct pergi sana jadi aku jalan jalan dulu kat kawasan perumahan sebelah kiri..Herm...very not familiar with the area.tiba-tiba tembus kawasan kilang ??? .keluar balik  jalan besar then U - turn..mana simpang nie ?? apartment aku dah nampak dah..tapi...tapi...aku tak jumpa-jumpa simpang sampai masuk balik highway sungai besi tadi..huhu..ntah pe pe ntah..leceh juga kalau tinggal sini ni kalau sesorang..Kedai pun bukannya turun jumpa kedai terus..Dekat sangat dengan highway pulak tue...

Jadi hasrat untuk duduk di bilik sewa terpaksa dipendamkan dulu buat sementara...

Adoi..Sabar ajer lah yer.. !_!

No comments:

Post a Comment