Friday, 14 January 2011

::Celcom Everyone Sale is back::

Macam tau tau jer celcom ni yang aku tengah berfikir untuk mendapatkan sebuah telefon yang baru.. ni yang buat aku sayang lebih ni kat Celcom dan juga Churp Churp sebab bgtau pasal Promosi Celcom nie..Mana la tahu kalau ada rezeki kan, kalau tak dapat melalui benda alah ni, tak pedulik, aku akan dapatkan juga sebuah BB bersama Celcom ^_^...Dari mata jatuh ke hati ni ..



Tapi promosi ni pasal apa sebenarnya..


Okay kalau nak tukar hp baru la kan..dengan harga yang cukup-cukup murah dan berbaloi. Ini lah masanya, waktu ni, semua jenis orang, tak kira tua atau muda,lelaki atau perempuan,kaya ataupun errr berkemampuan, boleh dapatkan jenis hp yang terkini, yang terhangat di pasaran untuk dimiliki.. wowww...teruja sekejap..dah lama fikir nak tukar smartphone nie..^_^

Haa..tapi ada syarat dia tau..bukan senang-senang je dia nak bagi discount..

Syarat yang pertama:- 
Mestilah pelanggan X-Pax..bukan ke??..haa pergi cepat cepat register untuk no Pax ni..

Syarat yang kedua:-
Dapatkan diskaun token..apa pulak diskaun token ni..okay..diskaun token ni setiap kali korang gunakan RM10 prepaid airtime,korang akan diberikan 1 token. Lebih banyak digunakan,lebih banyak token yang korang akan dapat untuk redemption nanti.

Syarat yang ketiga:- 
Untuk pelanggan setia celcom sahaja. Lebih lama korang bersama dengan Celcom, lebih banyak token akan diberikan untuk redemption nanti.

Haa..tu je syarat dia..mudah je kan..kalau minat klik je kat sini  


Okay.. Selamat bergembira dengan smartphone yang baru ^_^

P/S: Baru jer beli smartphone hari ni ( Sabtu, 22 Jan 2011) kat Sunway Pyramid ditemani Mr Hatiku - Xperia10...

No comments:

Post a Comment